پارس ناز پورتال

تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان

تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان

تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان

 

ورود ظفرمندانه «لئوناردو دی کاپریو» به جشنواره بین المللی فیلم تورنتو.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«برد پیت» در حال گرفتن ژست کارگردانی روی جلد مجله «تی»، مجله مد و استایل نیویورک تایمز.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«آنجلینا جولی» و یکی از آن لباس های مخصوص سفر به کشورهای مسلمان، در کنار کودکان پناهنده سوری در کمپی در اردن.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«ناتالی پورتمن» که این روزها در انتظار دومین فرزند خود به سر می برد قدرت انتخاب خیلی زیادی در مورد لباس هایی که در مراسم های مختلف می پوشد ندارد.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«تام هنکس» در مراسم افتتاحیه نیویورک فیلم «سالی» به کارگردانی «کلینت ایستوود» که با حضور چنین هنرپیشه و چنین کارگردانی حتما ارزش دیده شدن را دارد.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«اشتون کوچر» و «میلا کونیس» که این روزها با مشخص شدن بارداری اش بیش از همیشه سوژه دوربین خبرنگاران می شود.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«دنزل واشینگتن» و «کریس پرت» در مراسم افتتاحیه فیلم «هفت دلاور» در آخرین شب جشنواره فیلم ونیز.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«جیسون استتهام» با یک ژست «ما خیلی خفن تشریف داریم».
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«تام هنکس» و «کریستن ویگ» در ویژه برنامه تلویزیونی مبارزه با سرطان.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهانطبق اخبار رسیده از برخی منابع نیمه نامعلوم «کندال جنر» و «هری استایلز» دوباره شروع به قرار گذاشتن کرده اند و این موضوع فرصتی فراهم کرد برای دیده شدن هری استایلز غایب از اینستاگرام.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«کیت هرینگتون» و «رز لزلی» زوج محبوب دوست داران «بازی تاج و تخت» در حال گردش در خیابان های نیویورک.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«شایلین وودلی» از حضور در فستیوال فیلم تورنتو به عنوان یکی از نمایندگان فیلم «اسنودن» بسیار خوشحال به نظر می رسد. سایر حاضرین هم به غیر از شخص کناری شایلین که آرایشگر او است، هویت مشخصی ندارند.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«چنینگ تیتوم» پس از مدت ها غیبت و به بهانه حضور در شوی تلویزیونی «الن دی جنرس» به صورت کاملا تپل در اینستاگرام حاضر شد.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«تیلور سوییفت» که با این عاشقی های کوتاه مدت حسابی رکورد شکن شده است در نهایت خوشحالی و بدون بروز هیچ آثاری از شکست عشقی دارد لحظات حضور دوستش «جی جی» در شوی «تام فورد» را به ثبت می رساند.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«کایرا نایتلی» همراه با همسرش «جیمز رایتون» در یکی از مراسم های نمایش جواهرات شنل در نیویورک.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهاننگاه حسرت بار «زین مالیک» به عشقش «جی جی حدید» روی صحنه «تام فورد».
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«جرد پادالکی» و «جنسن اکلس» روی جلد مجله «ویکلی اینترتینمنت» به عنوان نمایندگان «سوپرنچرالز»، برنده رقابت میان سریال های تلویزیونی که در پاییز نمایش داده خواهند شد.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهانبه گزارش پارس ناز یک بار دیگر «آنجلینا جولی»، باز هم در حال انجام کارهای بشردوستانه در مراسم وزرای دفاع از صلح سازمان ملل متحد در لندن.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«بردلی کوپر» و «مت بومر» نیز از جمله ستاره های حاضر در ویژه برنامه تلویزیونی مبارزه با سرطان.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«آنا کندریک»، «اما استون» و «جاش گد» هم هر یک با طرحی متفاوت از لباس های طراحی شده برای این مراسم در کنار هم قرار گرفتند.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«کیتی هولمز» با عکسی نه چندان با کیفیت، اما با موهایی که تحسین و یا حسادت هر بیننده ای را برمی انگیزند.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«جاستین تیمبرلیک» به عنوان مدل و یکی از بنیان گذاران برند «ویلیام رست» در کنار سایر مدل های این برند.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«آن هاتوی» در حال به دندان کشیدن کیف گران قیمت و به قول خودش خوشمزه اش در مسیر رفتن به جشنواره فیلم تورنتو.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«رایان رینولدز» از این آقا به خاطر تربیت سگش و درمان اختلالات رفتاری او تشکر کرده است.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهانپارس ناز «کریس رونالدو» و پسر کوچولوی بی دندان و بامزه اش.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«شکیرا» با این عکس از تمام هوادارانی که تولد پدرش را تبریک گفته بودند تشکر کرد.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«سوفی ترنر» و بقیه این خانم ها آنقدر برای گرفتن عکسی که همه شان در آن خوشگل افتاده باشند تلاش کرده اند که این آقا به ستوه آمده است. سوفی هم طبیعتا همان عکسی که فقط خودش در آن خوب افتاده را انتخاب کرده است.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«بریتنی اسپیرز» را بهتر است روی جلد مجله ها ببینیم تا با این ژست های به خیال خودش دلبرانه.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«پاول ویسلی» در حال حفظ کردن دیالوگ هایش سر صحنه فیلم برداری؛ او به هوادارانش گفته که در هر شرایطی مدام آب بنوشند تا بدنشان دهیدراته نشود.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«اما واتسون» طبق معمول همیشه به جز معرفی کتاب هیچ رسالت دیگری در اینستاگرام ندارد و خوب چه کاری بهتر از این؟
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«جاستین ثرو» و ماشینی که روزگاری به اندازه جانش برای او عزیز بوده است
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«سلن دیون» که خودش به تازگی همسر خود را به خاطر بیماری سرطان از دست داده است در حال تمرین برای اجرا در برنامه مبارزه با سرطان.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«توبا بویوک اوستون» این روزها در کنار «کیوانچ تاتلی توغ» در سریالی به نام «جسور و زیبا» مشغول ایفای نقش است.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«بوراک اوزچویت» در حال دریافت جایزه سریال «کارا سودا» در مراسم بین المللی درام سئول.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«دمت آکالین» و همسرش طبق معمول همیشه در حال تفریح و خوشگذرانی.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«ایرم دریجی» سی دی جدید «مصطفی صندل» را همراه با پیامی پر از تعریف و تمجید از او هدیه گرفته و در مقابل برای او موفقیت و فروشی فوق العاده را آرزو کرده است.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهانیک نفر باید «نباهت چهره» را توجیه کند که هرچند نسبت به سنش خیلی جوان مانده، اما با پوشیدن این لباس ها نمی تواند به دوران بیست سالگی اش بازگردد.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«بوغرا گولسوی» در حال تمرین باز کردن صد و هشتاد درجه روی صندلی.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«لی جون کی» باید کمی بیشتر روی درآوردن شکل قلب تمرین کند.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«جی چانگ ووک» روی پشت بامی با یک ویوی فوق العاده زیبا از راه دور به هم وطنان خود صبح بخیر گفت.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«تی. او.پی» این سلفی وحشتناک را که می تواند به عنوان کاور یک فیلم خیلی ترسناک انتخاب شود را به طرفدارانش هدیه کرد.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«تای یانگ» در حال اجرا روی صحنه با لباس هایی که از این پاره تر نمی شد باشند.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهانعکس «سونگ ری» و «جی دراگون» در کنار هم از آن عکس هایی است که هر کی پاپ دوستی می پسندد.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«کیم هیچول» خرگوش خیلی بامزه ای می توانست باشد.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«یه سونگ» از این که در کنار نویسنده بزرگی همچون «موراکامی» قرار گرفته و کتابش را از او هدیه گرفته کلی ابراز خوشحالی کرده و گفت باید حتما این کتاب را بخواند.
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«کارینا کاپور»، یکی از محبوب ترین چهر های این روزهای بالیوود در مراسم «گلوبال سیتیزن».
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهاناز این ژست «فیصل خان» معلوم است کلی فکر کرده تا توانسته این جمله را برای کپشن آن پیدا کند: «تغییر در افکارتان منجر به تغییر در تجربه هایتان خواهد شد»!
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«شاهرخ خان» هم زیر این عکسی که ارتباط چندانی با هنر ندارد نوشت که از زمین بدون هنر چیزی باقی نمی ماند.

تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان«هریتیک روشن» هم جزء چهره های بالیوودی بود که تا به حال موفق به کشف صفحه اینستاگرام آنها شده ایم. 
تصاویر بازیگران و ستاره های هالیوودی و جهان

 

برترین ها