پارس ناز پورتال

با جدیدترین مدل نیسان قشقایی آشنا شوید

با جدیدترین مدل نیسان قشقایی آشنا شوید

با جدیدترین مدل نیسان قشقایی آشنا شوید

مدل جدید نیسان قشقایی با نام black edition رونمایی شده است و ما هم برای شما از این خودروی جدید می گوییم. نیسان برای اولین بار مدل مخصوص و ارتقا یافته قشقایی خود را در سال 2013 به‌ معرض نمایش گذاشت و اکنون نیسان قشقایی Black Edition در یک طراحی زیبا به‌مانند یک مروارید مشکی درخشان خودنمایی می‌کند.

 

نیسان در این مدل جدید طیف گسترده‌ای از سیستم‌های ایمنی چون اخطار خروج از لاین، هشدار نقطه کور و ترمزهای اضطراری را به کار گرفته است.

 

در درون کابین، صندلی‌ها با روکشی از چرم سیاه پوشیده شده و برنامه‌های سیستم ‌سرگرمی NissanConnect بر روی یک نمایشگر لمسی یکپارچه 7 اینچی به نمایش در می‌آید.

با جدیدترین مدل نیسان قشقایی آشنا شوید

نیسان قشقایی Black Edition تنها با یک مدل پیشرانه تولید خواهد شد. موتور دیزلی dCi 110 قدرت لازم برای این مدل را تامین کرده و یک گیربکس دستی شش سرعته آن را به محور چرخ‌ها منتقل می‌کند. کمپانی Nissan ادعا می‌کند چنین ترکیبی انتشار گاز CO2 را به 103 گرم در هر کیلومتر می‌رساند.

 

چندی پیش این کمپانی متهم شده بود که محصول نیسان قشقایی با موتور دیزلی این کمپانی، بیشتر از حد استاندارد گازهای گلخانه‌ای تولید کرده و این ماشین می‌تواند به محیط زیست آسیب وارد کند.

 

این کراس اوور با این مشخصات یک خودروی مناسب خانوادگی به‌حساب می‌آید. کمپانی نیسان، یک کمپانی بزرگ خودروسازی ژاپنی است که در سال 1933 تاسیس شد.

 

ریشه‌های تاسیس این کمپانی به داتسون باز می‌گردد. در سال 2012 این غول خودروساز ژاپنی به‌عنوان ششمین تولید کننده بزرگ خودرو در جهان شناخته شد. مدل قشقایی این کمپانی که در کلاس SUV طراحی شد، در سال 2007 و به‌منظور ارائه‌ی یک خودروی خانوادگی جادار و قدرتمند و البته جوان پسند به بازار خودرو معرفی شد.

 

اکنون این کمپانی با نیسان قشقایی Black Edition این مدل را به اوج زیبایی خود رسانده، ایمنی آن را بالا برده و گویا دوستداران محیط زیست را نیز راضی کرده است. این مدل جدید Nissan Qashqai در بریتانیا با قیمتی در حدود 27,000 پوند، در حدود 35,000 دلار به فروش می‌رسد.

با جدیدترین مدل نیسان قشقایی آشنا شوید