پارس ناز پورتال

بازی pokemon go رکورد جهانی را شکست

بازی pokemon go رکورد جهانی را شکست

بازی pokemon go رکورد جهانی را شکست 

بازی بسیار محبوب و مشهور pokemon go که چندی وقتی است توست نینتندو عرضه شده است موفق شد در هفته اول انتشار رکورد بزند. حتما تا کنون نام بازی پوکمان گو را شنیده اید که نسل جدیدی از بازی های واقعیت مجازی را برای کاربران عملی کرده است.

 

اما بعد از اینکه این بازی در کشورهای استرالیا، آمریکا و چند منطقه کوچک منتشر شد و هفته پیش نوبت به انتشار در انگلستان رسید، یک مقام اپلی، طی اخباری که به Techcrunch اعلام داشته مدعی است که این بازی رکورد دانلود از آیتونز را در دست گرفته چرا که در هفته اول از انتشارش بیشترین میزان دانلود را از آن خود کرده است. البته ما آماری از این میزان دانلود نداریم اما این خبر باید جالب باشد.

بازی pokemon go رکورد جهانی را شکست

این آمار از آنجا جالب تر می شود که این بازی تنها برای شمار کمی از کشورها در دسترس قرار گرفته و به نظر می رسد برای توسعه جهانی نیاز باشد که زیر ساخت های بیشتری به آن از نظر منابع مجازی اختصاص داده شود چرا که هجوم کاربران ممکن است زیر ساخت های در نظر گرفته شده برای بازی را به زمین بزند.

 

گفته می شود این بازی جذاب، و متفاوت، همزمان با انگلستان، از هفته پیش مهمان گوشی های ژاپنی ها نیز بوده است و بدین طریق هفته به هفته بر شمار کاربرانش اضافه خواهد شد.