پارس ناز پورتال

بازی pokemon go برای ایران چگونه است؟

بازی pokemon go برای ایران چگونه است؟

بازی pokemon go برای ایران چگونه است؟ 

pokemon go برای کشورهای مختلفی عرضه شده است اما هنوز برای کشور ایران فعال نیست و کاربران ایرانی که تمایل دارند به این بازی ملحق شوند باید ترفندهایی را به کار گیرند. بازی پوکمان گو که مدتی است رونمایی شده است به سرعت و بدون در نظر گرفتن محدودیت انتشار، و از راه نصب دستی، در سراسر دنیا منتشر شد.

 

حالا در بسیاری از کشورها مردم به دنبال پوکمان هایشان هستند تا در خیابان و جاده ها آن را پیدا کنند. شرکت نینانتیک که صاحب امتیاز این بازی است هم اکنون تلاش دارد برای کاربران سایر کشورها نیز این بازی را دسترس پذیر کند.

بازی pokemon go برای ایران چگونه است؟

هر چند کاربران ios و اندروید که در ایالات متحده آمریکا زندگی می کنند هم اکنون می توانند با این بازی همراه باشند اما اگر بتوانید با همیاری دوستی که در کشورهای دیگر زندگی می کنند فایل بازی را دریافت کنید ممکن است بتوانید این بازی را تجربه کنید.

 

 

زمانی که پوکمان گو را دانلود و نصب کردید، به راحتی وارد بازی می شوید و اینجا پروفسور ویلو (Professor Willow) یک معرفی کوتاه از بازی خواهد داشت و یک سری قوانین بازی را به شما یاد آور می شود.  پوکمان گو شما یکی از سه شخصیت چارماندر، اسکوئیرتل و یا بالباسور می باشد.

 

بعد از این ، شما وارد مراحل بازی می شوید و از راهنما خبری نیست راستش را بخواهید کمی احساس غربت می کنید! اما راهنمای روی نقشه همچنان وجود دارد و می توانید از توضیحاتش بهره مند شوید.

بازی pokemon go برای ایران چگونه است؟

در این بازی باید از قسمت های مختلف بهره مند شوید :

گرفتن پوکمان

سر زدن به ایستگاه های مختلف پوکمان

رقابت های باشگاهی

 

روش های انجام بازی برای کاربران ایرانی:

اول از همه باید Ip گوشی خود را به یکی از کشور های ایالات متحده و یا استرالیا تغییر دهید. تا بتوانید بازی را از گوگل پلی دانلود نمایید.پس از دانلود بازی باید یک حساب کاربری ایجاد نمایید و یا از حساب گوگل خود استفاده کنید البته توجه نمایید که اگر قبلا کنسول نینتندو داشته اید می توانید از اطلاعات حساب کاربری خود استفاده کنید.

 

اگر با پیغام«سرورهای ما مشکل دارند لطفا بعدا برگردید » مواجه شدید باید بدانید که مشکل از شلوغی سرور بازی است نه اینترنت شما! اما اگر در صفحه لودینگ بازی توقف کردید قطعا مشکل از اینترنت شماست. توجه نمایید حتما در حین بازی باید ip  شما تغییر کند.

 

اگر علاقه دارید در همان شروع بازی «پیچاکو» را به عنوان نخستین پوکمان در اختیار بگیرید سری به Pokémon GO زده و مطالب مرتبط و کامل آن رابخوانید.در زمان شروع بازی از شما اجازه استفاد از امکانات مختلفی را میخواهد، با همه آنها موافقت کنید.

 

همچنین توصیه می کنیم بازی را در خارج از خانه شروع کنید چون حتما علاقه پیدا می کنید که آن را ادامه دهید و این نیاز به قدم زدن بیشتری دارد.این بازی را به غیر از گوگل پلی به صورت فایل های APK در جاهای مختلفی می توان یافت اما توجه نمایید که بازی از شما فقط ۴ اجازه دسترسی دریافت کند در غیر این صورت فایل بازی هک شده است.

 

بعد از این، می توانید کم کم با پوکمانتان خو پیدا کنید و حتی وارد بازی های گروهی هم بشوید. یکی از چالش های پیش روی گیمرها این است که حالت بازی کمی برای مردم نا آشناست بنابراین ممکن است که کسی فکر کند قصد آزار و اذیت دیگران را دارید یا اینکه به دلیل حواس پرتی زیاد، به درب  و پنجره و میله ها اصابت کنید و زخمی شوید.