پارس ناز پورتال

ازدواج به خاطر ثروت و ستاره های هالیوودی

مجموعه : اخبار سینما
ازدواج به خاطر ثروت و ستاره های هالیوودی

ازدواج به خاطر ثروت و ستاره های هالیوودی 

برخی از زوج های مشهور هالیوودی را که نگاه می کنیم،پی می بریم که ازدواج آن ها با همسرشان فقط به خاطر پول بوده است. همانطور که در اطراف تان هم می بینید، افراد سرمایه دار از ثروت خود سیر نمی شوند و دوست دارند که مدام بر دارایی شان بیافزایند. این موضوع در دنیای ستارگان هالیوود هم صادق است.

 

اگر چه برخی از ستاره ها به خاطر عشق ازدواج می کنند اما برخی دیگر هم هستند که پول برایشان همه چیز است تا حدی که ترجیح می دهند به خاطر آن ازدواج کنند.در اینجا ستاره هایی را که تنها به دلیل پول تن به ازدواج داده اند، به شما معرفی می کنیم.

 

هیتر میلز
ازدواج به خاطر ثروت و ستاره های هالیوودیقبل از آن که هیتر میلز در سال 2012 با پل مک‌کارتنی ازدواج کند، یک مانکن نیمه معروف در بریتانیا بود. اگر چه پل مک‌کارتنی در طول ازدواجش با هیتر میلز، او را ستایش می کرد اما جدایی آنها ثابت کرد که هدف ازدواج هیتر میلز چیز دیگری جز عشق و علاقه بود. زمانی که آنها پس از 4 سال از هم جدا شدند،

 

او اعتراف کرد که از وضعیت مالی خود راضی نبود. او پس از طلاق، تقاضای 250 میلیون دلار کرد و زندگی اش از این رو به آن رو شد.

 

اریک جانسون
ازدواج به خاطر ثروت و ستاره های هالیوودیزمانی که اریک جانسون، جسیکا سیمپسون را ملاقات کرد، فرد بیکاری بود که در آمد مالی خاصی نداشت. به همین دلیل، یکی از دلایل ازدواج او با این ستاره مشهور، درآمد خالص او به ارزش 150 میلیون دلار بود. آنها پس از 5 سال زندگی مشترک صاحب 2 فرزند شدند. البته این اولین تجربه تلخ جسیکا سیمپسون نبود، بلکه او اعتراف کرد که بزرگ ترین اشتباه مالی اش ازدواج با نیک لچی بوده است.

 

کریستال هریس
ازدواج به خاطر ثروت و ستاره های هالیوودیزمانی که کریستال هریس 25 ساله با هیو هفنر 84 ساله در سال 2011 ازدواج کرد، همه می دانستند که هدف ازدواج او تنها پول است. او حتی در مصاحبه ای در پاسخ به دلایل این ازدواج اعلام کرد: «این ازدواج برای من به معنی امنیت است.» حتی هیو هفنر نیز یک خانه 5 میلیون دلاری را از آن کریستال هریس کرد تا مطمئن شود که پس از مرگ اش، سقفی بالای سر او خواهد بود.

 

کوین فردرلین
ازدواج به خاطر ثروت و ستاره های هالیوودی

در سال 2004، هنگامی که کوین فردرلین بریتنی اسپیرز را ملاقات کرد، یک رقاص معمولی بود. آنها پس از چند سال زندگی مشترک، در نهایت با دو فرزند در سال 2006 از یکدیگر جدا شدند. اگر چه بریتنی اسپیرز این ازدواج را یکی از بزرگ ترین اشتباهات زندگی اش می داند اما از این که حاصل این ازدواج دو فرزند بود،

 

خوشحال است. خوبی این ازدواج برای کوین فردرلیناین این بود که او پس از جدایی، ماهیانه 20000 دلار از بریتنی دریافت می کرد.

 

کیم کارداشیان
ازدواج به خاطر ثروت و ستاره های هالیوودی

منظور ما از ازدواج کیم کارداشیان با کانیه وست نیست، اما دلیل ازدواج قبلی او با کریس هامفریز، که تنها 72 روز به طول انجامید، پول بود. طبق گزارشات، کیم از این ازدواج بیش از 2 میلیون دلار به دست آورد که 1.1 میلیون دلار آن مربوط به عکس های عروسی، 90000 دلار آن برای آخرین میهمانی مجردی

 

که در لاس وگاس برپا کرد و باقی آن برای دیگر مراسم عروسی اش بود. اما گویا کیم کارداشیان از این ازدواج به اندازه کافی تجربه به دست آورد و خودش را به خرج های آنچنانی برای ازدواج بعدی اش نیانداخت.

 

میراندا کر
ازدواج به خاطر ثروت و ستاره های هالیوودی

اگر چه این طور به نظر می رسید که ازدواج میراندا کر با اورلاندو بلوم از سر عشق و عاشقی است اما طلاق آنها چیز دیگری را ثابت کرد. در واقع میراندا کر به خاطر شرایط مالی اورلاندو بلوم بود که با تن به این رابطه داد. او حتی اعتراف کرد که با این ازدواج آینده اش تامین شده است.

 

تامکا فاستر
ازدواج به خاطر ثروت و ستاره های هالیوودی

سالها قبل تامکا فاستر یک آرایشگر ساده بود اما از زمانی که با آشر ازدواج کرد، زندگی اش از این رو به آن رو شد. ازدواج آنها در سال 2007 صورت گرفت و در سال 2009 به اتمام رسید. اگر چه دلایل طلاق آنها فاش نشده است اما شواهد این طور نشان می دهد که سرمایه آشر بود که تامکا فاستر را به خود جذب کرد. او از این ازدواج صاحب یک قصر در جورجیا به قیمت 3 میلیون دلار و 8000 دلار ماهیانه برای نگهداری فرزندانش شد.

 

اسکات دیزیک
ازدواج به خاطر ثروت و ستاره های هالیوودی

حاصل زندگی مشترک کورتنی کارداشیان و اسکات دیزیک سه فرزند است، اما این ازدواج فایده ای بیش از فرزند برای اسکات دیزیک داشت. در واقع جدایی آنها زندگی مالی او را از این رو به آن رو کرد. البته اسکات دیزیک در مصاحبه ای اعلام کرد: «من می دانم که مردم در مورد من چه فکری می کنند

 

اما واقعیت این است که من منبع مالی خودم را دارم. من در زمینه های گوناگونی فعالیت دارم و برای شرکت های زیادی کار می کنم.»

 

گابریل اوبری
ازدواج به خاطر ثروت و ستاره های هالیوودی

این طور به نظر می رسد که هلی بری در روابط عاشقانه اش شانس نیاورده است. تمام جدایی هایش تلخ و طاقت فرسا بوده اما می توان گفت که جدایی او از گابریل اوبری جزو بدترین تجربه هایش بوده است. پس از طلاق شان، برای هلی بری حکم صادر شد که 16000 دلار در ماه به گابریل اوبری بپردازد

 

تا از فرزندش مراقبت کند اما در سال 2014 هلی درخواست کرد که این مبلغ را به 3800 دلار کاهش دهند زیرا که گابریل آن را نه خرج فرزند، بلکه خرج خوشگذرانی های خودش می کرد. او اعلام کرد برای پولی که به دست می آورد، سخت کار می کند و برایش مقدور نیست که این مقدار پول را بپردازد. از طرف دیگر، گابریل اوبری استطاعت مالی کافی را دارد تا از از خرج فرزندش به تنهایی بر آید.