پارس ناز پورتال

اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)

اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)

اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)

تصاویر بازیگران و افراد مشهور ایرانی را که امروز در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند بصورت گلچین شده در مجموعه زیر برای شما گردآوری کرده ایم.

 

عکس های جشنواره را با این عکس از سارا بهرامی خوشتیپ و هدی زین العابدین در محوطه کاخ میلاد شروع میکنیم. سارا برای حضور در نشست خبری فیلم «ایتالیا ایتالیا» ساخته کاوه صباغ زاده که یکی از آثار متفاوت جشنواره امسال است، در برج میلاد حاضر شده بود.

اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)

هانیه توسلی برای اکران مردمی فیلم «مادری» خود را پردیس ملت رسانده بود. 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)هومن سیدی هم در ملت دیده شد.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)چهره های عزیز نتوانستند بیشتر از یک روز دوام بیاورند و در صبح دومین روز فشن شوی سالانه خود را استارت زدند! ماهچهره خلیلی در کاخ میلاد.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)بانو پوران درخشنده که فیلم «زیر سقف دودی» را در جشنواره امسال دارد، برای تماشای یکی از فیلم ها در پردیس ملت حضور پیدا کرده بود.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)جواد خیابانی وقتی متوجه شد که نشست خبری “ایتالیا ایتالیا” در حال برگزاری است، به خیال اینکه این نشست خبری مربوط به به یک دیدار دوستانه میان تیم ملی ایتالیای قدیم و ایتالیای جدید است، خود را به کاخ میلاد رسانده بود که خیلی زود متوجه اشتباهش شد و به سوی جام جم رفت.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)عادت هر ساله اوست. روزی که سروش صحت به کاخ جشنواره نیاید، همه نگرانش می شویم.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)سعید خان راد هم به برج میلاد آمد تا اندکی جذبه و پرستیژ چاشنی کار جشنواره امسال کند.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)که متاسفانه کامران تفتی با آمدنش همه تلاش های استاد راد را خراب کرد!
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)آن یگانه منتقد قهوه ای پوش، با مو و ریش قهوه ای رنگش، در کمین اکران فیلمی برای دیدن و قهوه ای کردنش!
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)نازنین بیاتی هم فیلم مادری را در کنار مردم در پردیس ملت دید.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)بهاره کیان افشار در کاخ میلاد.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)بانو خیراندیش تا امروز در تمامی اکران فیلم ها حضور داشته است. 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در نشست خبری فیلم “خانه دیگری” ساخته بهنوش صادقی. پژمان در نشست فیلم “فصل نرگس” ساخته نگار آذربایجانی هم حضور داشت. 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)حامد کمیلی، بازیگر نقش اول فیلم «ایتالیا، ایتالیا» در محوطه برج میلاد.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)نیکی مظفری، مثل هر سال، فقط بود! بدون اینکه فیلمی در جشنواره داشته باشد.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)یکتا ناصر و منوچهر هادی در پردیس کوروش، پس از اکران مردمی “فصل نرگس” که یکتا در آن نقش آفرینی کرده است. 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)محسن قرایی، باران کوثری و محسن کیایی، در اکران مردمی فیلم “سد معبر” در پردیس ملت. فیلمی از کارگردانی جوان که در سمت راست تصویر ایستاده است. امیدواریم او نیز مثل کارگردان های جوان جشنواره های پیشین با فیلم اش مخاطبین را سورپرایز کند. اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)دیبا زاهدی، بیتا بیگی و سایر همکاران در حاشیه نشست خبری فیلم “آزاد به قید شرط” به کارگردانی حسین شهابی که هیچ نسبتی با برادران شهابی ندارد، مخصوصاً با شهاب حسینی! اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)روشنک گرامی بازیگری که همیشه سعی دارد متفاوت تر از سایرین لباس بپوشد، حتی اگر این تفاوت او را شبیه ناظمین مدرسه در دهه هفتاد کند! روشنک در فیلم “خانه دیگری” هنرنمایی کرده و انصافاً بازیگر خوبی است. 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)عکس دست جمعی بازیگران و عوامل فیلم “فصل نرگس” در کاخ جشنواره. 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)امیرعلی دانایی هم آمد تا از حضور رایگان عکاس ها نهایت استفاده را ببرد. 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)آخرین عکس جشنواره ایِ امروز، عکس امیر خان جعفری و شکرخدا گودرزی در نشست خبری فیلم “آزاد به قید شرط” است. این روز ها شاهد هنرنمایی شکرخدا گودرزی در نقش امام خمینی (ره) در سریال معمای شاه هستیم. 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)خب دیگر بس است محسن جان. دارد شورش در میاید!
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)آرمین لحظاتی پس از شنیدن فریاد “مگه نگفتن سوار ماشینا نشین؟!”.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)حدیث میرامینی در یک سرال جدید بازی کرده است و این عکس نیمرخ مربوط به همین سریال است. حدیث کلا تصمیم گرفته حواشی غیر کاری را از فضای مجازی و زندگی شخصی اش حذف کند و خیلی خوب این کار را انجام داده. 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)یغما گلرویی با به اشتراک گذاشتن این عکس از خود در کنار پرویز پرستویی به صورت غیر مستقیم اعلام کرد که در دعوای اخیر بین جناب پرستویی و استاد کیمیایی بر سر فیلم “قاتل اهلی”، طرفدار پرویز خان است. اعلام موضعی که متاسفانه برای هیچکس اهمیتی ندارد.  
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)پست اعتراضی و پر از بغضِ مهدی مهدوی کیا مرد ساکت فوتبال ایران.اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)آرزوی زیبای شهرام مکری برای اصغر خان فرهادی، افتخار مردم ایران.  
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)– وقتی شب خوابت نمی بره چیکار میکنی شهرام جان؟
+ سلفی میگیرم میذارم استوری.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)سلفی کمیل قاسمی در کنار پدر عزیزش که سرهنگ تمامِ نیروی انتظامی است. انشاالله سایه پدر و مادر همیشه بالای سرمان باشد و عزیزان سفر کرده هم قرین رحمت و آرامش باشند.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)آتیلا حجازی و علیرضا نیکبخت به صورت اتفاقی همدیگر را در یک حاجی ارزونی دیدند و این عکس را گرفتند. 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)فاطیما بهارمست با چند ماه تاخیر به چالش عکس سیاه و سفید پیوست.اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)امیر کاظمی با این پست اعلام کرد که “لیسانسه ها” فصل دوم خواهد داشت، مثل هر سریال موفق دیگری. امیدواریم سروش صحت در فصل دوم بتواند از لحاظ کیفی، موفقیت سری اول را تکرار کند. 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)مرثیه ای برای یک اسب. نام یک فیلم نیست و شرح آخرین پست فرهاد قائمی در اینستاگرام است! امیدواریم هر چه خاک آن مرحوم است بقای عمر فرهاد باشد!اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)جسارتاً آقای حکیمی اینی که شما در این عکس دارید مصرف میکنید، جزو مرکبات است؟! 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)نام: افسانه پاکرو 
تنها افتخار: بازی چند ثانیه ای در یک فیلم کوتاه ژاپنی که عباس کیارستمی کارگردان آن بود.اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)مائده طهماسبی و میترا حجار در کنفرانس هم اندیشی درباره اینکه چگونه تنها درنای سیبری باقیمانده در دنیا را راضی کنند که سال آینده به فریدون کنار نیاید و در همان سیبری بماند! چون تقریبا هر پرنده ای (از عقاب گرفته تا مرغ مگس خوار) که از آسمان فریدون کنار میگذرد، روز بعدش تبدیل به خورشت فسنجان میشود.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)عکسی تلخ از وداع دختر یکی از آتش نشان های شهید با پیکر پدرش در مراسم تشییع که صبح امروز برگزار شد. چیزی نمیتوان گفت، جز آرزوی صبر برای بازماندگان. 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)سوال روز: چند شئ لاکچری در تصویر میبینید؟ آن ها را نام ببرید. 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)در روزهایی که همه در قیل و قال جشنواره و سینما هستند، الناز حبیبی از مانیکور و فرنچ ناخن هایش رونمایی کرده است. اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)و خانم خداوردی از زیور آلاتِ عجیبش! 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)اصغر فرهادی طی بیانیه ای که در نیویورک تایمز نوشته است، اعلام کرده که در مراسم اسکار امسال شرکت نخواهد کرد. اقدامی در واکنش به دستورات نژاد پرستانه رئیس جمهور آمریکا. تصمیمی که به گمان خیلی ها شانس او را در تصاحب جایزه ی اصلی، بیشتر از قبل میکند. باید منتظر بنشینیم و ببینیم که آدمک طلایی اسکار فیلم خارجی زبان به کدام کشور میرسد.”تندرو ها در همه جای دنیا بسیار شبیه به هم به جهان مینگرند.”اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)علی اوجی با این پست تولد مادر عزیزش را تبریک گفت. تبریک بی پایان به علی و خانواده محترمش.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)سلفی شهرزاد کمالزاده در کنار مهدی سلوکی و سایر همکاران در آخرین روز حضورش در سریال “مرز خوشبختی”. این حضور موقت شهرزاد در سریال نشان دهنده مرگ او در داستانِ فیلم است و خیلی ساده بخشی از آن را لو میدهد. هنرمندان عزیزمان میتوانند در اعلام این موضوعات هوشمندانه تر عمل کنند. اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)این مهم نیست که این عکس چرا و در چه جمع و مراسمی گرفته شده است، تنها این مهم است که عکس در خیابان نیاوران گرفته شده است!
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)خانم زینتی الآن دقیقا با این پست خواستید چه چیزی را بیان کنید؟ به جناب اکبری فحش دادید یا از او تعریف کردید؟! اصلاً موضعتان مشخص نیست! 
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)خیلی وقت بود عکسی از شراره رخام نداشتیم، گفتم یک وقت نگرانش نشوید!
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)رویا جان مراقب پدافند ضد هوایی باش!
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)عمو رضا فرض کنیم ترانه شما به وقوع بپیوندد و زمین برعکس بچرخد، باز شاهد چنین اتفاقی که شما نشان داده اید نخواهیم بود، فقط جهت گردش خورشید تغییر خواهد کرد. گفتم در جریان باشید.  
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)پیمان معادی به صورت اینترنشنال به تصمیم ترامپ اعتراض کرد. پوستری که پیمان عکسش را گذاشته میگوید “بدون مهاجرت، ترامپ همسر نداشت” که با توجه به شناختی که از رئیس جمهور آمریکا داریم این شعار خیلی هم نمیتواند درست باشد! چون هر جوری که باشد جناب ترامپ بدون همسر نمی ماند!
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)تشکر فراوان از مهناز افشار عزیز که خودش را به مراسم تشییع پیکر آتش نشان ها رسانده بود. عکس دیگری از حضور سایر هنرمندان در این مراسم پیدا نکردیم.اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)نیاید روزی که اخبار بد و تلخ برایمان عادی شود. کولبر های مرز کردستان در زیر بهمن جان دادند و خبری از همدردی های همیشگی نیست، جر یکی دو نفر. آرزوی صبر داریم برای کردستانِ قهرمان و غمگین. اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)حافظ جان اگر با همین دسته گل خود را به زیر پل پارک وی برسانی تا شب میتوانی یک میلیون درآمد داشته باشی! به پایان آمد این مطلب. ممنون از همراهی تان، تا فردا، یا حق.
اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)

 

مطالب مرتبط :

اخبار داغ سلبریتی های و چهره های مشهور ایرانی (199)

اخبار جدید هنرمندان و چهره های سرشناس ایران (198)

عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)

سوژه های خبری ستاره ها و هنرمندان ایرانی (196)

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان در فضای مجازی (195)

اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)