پارس ناز پورتال

اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام

اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام

اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام

چهره ها و بازیگران معروف خارجی که در اینستاگرام فعالیت دارند همه روزه تصاویر خود را برای طرفداران به اشتراک می گذارند. اینستاگرام، این روزها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای هنر و ورزش هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند.

 

از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای خود دست و پا کنند که این نیز خود به یک رقابت حیثیتی میان سلبریتی های قرن 21 تبدیل شده است.حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند، توجه رسانه ها و مردم به آنها جلب می شود

 

و شهرت بیشتری نیز برای آنها به ارمغان می آورند. در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

«ریحانا»
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«برد پیت» و «ماریون کوتیار» در مراسم افتتاحیه فیلم «متحد» در پاریس؛ شایعات در مورد رابطه غیر اخلاقی این دو همچنان گاهی اوج گرفته و گاهی ساکت می شوند.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«ادی ردمین» و همسرش هانا در حاشیه مسابقات اسب سواری جام طلای هنسی.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«راک» در مهمانی روز شکرگزاری به بچه های فامیل اجازه داده از سرش به عنوان طبل استفاده کنند، البته این گفته خود دوین جانسون است و ما به هیچ عنوان قصد توهین یا تمسخر نداریم.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«اما استون» در یک مهمانی ناهار به مناسبت نمایش فیلم «لالا لند»؛ فیلمی که پیش بینی می شود جایزه اسکار بهترین بازیگر زن 2017 را برای او به همراه داشته باشد.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«آدام لوین» و «بهاتی پرینسلو» از آن زوج هایی هستند که به تماشای مسابقات ورزش علاقه زیادی دارند، این هم عکسی از آنها در حاشیه یکی از مسابقات تیم بسکتبال «لس آنجس لیکرز».
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«ویکتوریا بکهام» همراه با پسرش بروکلین در یک مهمانی خانوادگی به مناسبت جشن تولد خواهر.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«نیل پاتریک هریس» بچه هایش را به تماشای انیمیشن جدید والت دیسنی به نام «Moana» برد.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«ریس ویترسپون» و پسر کوچولوی بامزه اش «تنسی» که یک جنتلمن تمام عیار به نظر می رسد.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«لیدی گاگا» در حال نوازش اعضای جدید خانواده اش. 
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«سلنا گومز» بالاخره بعد از مدت ها عکس جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. دلیل این غیبت طولانی مدت رفتن سلنا به یک مرکز توان بخشی روانی بوده است. 
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرامهالیوود ریپورتر با این عکس تولد سی و دو سالگی «اسکارلت جوهانسون» را به او تبریک گفت.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«میسی ویلیامز» باید توجه بیشتری به نورپردازی عکس هایش داشته باشد، نوری که از بالا روی صورتش تابیده اصلا شکل خوبی به بینی اش نداده است.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«سوفی ترنر» همراه با دوستش در پارک کوه ماموت که یک منطقه تفریحی در کالیفرنیا برای علاقه مندان اسکی محسوب می شود.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرامخود «چنینگ تیتوم» هر صد سال یک بار عکس جدیدی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد، وقتی «جولیا رابرتز» غایب از اینستا هم در این عکس حاضر باشد دیگر از آن نمی شود گذشت. 
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«زک افرون» از هنرمندان نمایش موزیکال «همیلتون» برای اجرای فوق العاده و پر احساسی که داشتند تشکر کرده است، اما هیچ خبری از خود این هنرمندان در این عکس نیست.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرامفرا رسیدن زمستان و فصل سرما تأثیرات قابل توجهی روی سبک لباس پوشیدن «جنیفر لوپز» داشته است.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«اما رابرتز» هم مثل خیلی از ستاره های دیگر روز شکرگزاری را به فالوئرهای خود تبریک گفت.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«انسل الگورت» کم کم دارد بزرگ می شود و این بزرگ تر شدن جذابیت بیشتری برای او به همراه دارد.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«نورمن ریداس» هم روز شکرگزاری را این شکلی تبریک گفت. کسی از نورمن ریداس انتظار ندارد این کار را به شکل کلاسیک و در کنار بوقلمون بریان انجام دهد. 
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرامروحیات و رفتارهای «لارن کوهان» قطعا تحت تأثیر بازی در سریال «مردگان متحرک» قرار گرفته اند.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«هیو جکمن» از طرفداران پر و پا قرص بیسکوییت باغ وحشی است.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرامترکیب کلاه «جرد لتو» با ریش و سبیل هایش مثل توده ای از مو است که تمام صورت او را در بر گرفته است، اما این حالت هم چیزی از جذابیت جرد کم نکرده است.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«سلما هایک» هم از همه فالوئرهایش به عنوان اعضای خانواده اینستاگرامی اش تشکر کرده و روز شکرگزاری را تبریک گفت. یعنی ممکن است پختن این غذا کار خودش بوده باشد؟! 
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«مایلی سایرس» و سورپرایز روز تولدش که خوب مشخصا نمی شود سگهایش در آن شریک نباشند. «لیام همسورث» هم برای اولین بار عکس مایلی را در صفحه اینستاگرام خود گذاشته و تولد این به قول خودش «فرشته کوچولو» را تبریک گفت! 
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«ایان سامرهلدر» سوار بر اسب رویاهایش که هدیه ای از طرف همسرش، نیکی رید، به مناسبت روز تولد اوست.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرامعکسی کاملا رمانتیک از «آماندا سیفرید» و سگش.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگراموقتی «دایانه کروگر» از کار کردن خسته می شود و می خواهد سر خودش را گرم کند.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«جرارد باتلر» پیش از رفتن به مهمانی مجله «جی کیو» در پاریس و دریافت جایزه ستاره بین المللی سال 2016.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگراماز ظاهر امر کاملا مشخص است که «لیام پین» زمان زیادی را صرف ورزش کردن می کند.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«لیلی کالینز» از معدود طرفداران ابروهای پهن و مشکی در میان ستاره های هالیوودی است، و خوب این مدل قطعا انتخاب خوبی برای او به نظر می رسد.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«مارک رافالو» تولد «اسکارلت جوهانسون»، که با خود او در یک روز به دنیا آمده است را با این عکس دو نفره تبریک گفت. البته آنها فقط در یک روز به دنیا آمده اند و مارک هفده سال از اسکارلت بزرگ تر است.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«الیزابت بنکس»
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«جسیکا چستین» با این عکس اعلام کرد اکران فیلم «خانم اسلون» در نیویورک و لس آنجلس شروع شده است.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«جرد پادالکی» و خانواده اش در روز شکرگزاری؛ توماس هم کج و کوله کردن قیافه اش را از حالا از پدرش یاد گرفته است.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«کیت کسیدی» در حال گذراندن بهترین تولد عمرش همراه با دوست جان.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگراماز وضعیت لباس های «کشا» به نظر می رسد که با کاکتوس عظیم الجثه پشت سرش کمی درگیری داشته است.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«تولگاهان ساییشمان» در خیابان های میامی.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«سرنای ساری کایا» در حال گرفتن عکس سلفی زیر دست آرایشگرها.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرامحضور «کادیر دوئولو» در یک برنامه آشپزی.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«برک آتان» به قول خودش پسرش را به گردش برده است.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«شوکران اوالی» از همه هوادارن خود خواست بجای خریدن حیوانات خانگی سرپرستی حیوانات بی خانمان را به عهده بگیرند. اگر از طرفداران شوکران اوالی نیستید هم بد نیست به این توصیه او توجه کنید.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«ارکان پتک کایا» در کنار فرزندان سریالی اش که ایفای نقش کردن در کنار یکدیگر برای یک مدت طولانی آنها را همچون اعضای یک خانواده واقعی به هم نزدیک کرده است.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«سلمان خان» در حال گرفتن عکس سلفی با یک سبیل کاملا مصنوعی. 
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«آرجون کاپور» در کنار عمویش «آنیل کاپور» به مناسبت آغاز فیلم برداری فیلم «مبارکان».
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرامروز شکرگزاری به «شاهرخ خان» این فرصت را داد که وقتی را هم در کنار پسرش «آرین» بگذراند.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرامعکسی خیلی قدیمی از «آبیشک باچان» در کنار پدر و مادرش.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«شاهد کاپور» در حال انجام تمرین های ورزشی و در عین حال نمایش عضلات به صورت کاملا موفقیت آمیز. 
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«عمران خان» گفته هر روز در باشگاه مربی ام را از فحش هایم بی نصیب نمی گذارم، اما نتیجه بدست آمده به زحماتی که می کشم می ارزد؛ البته به نظر ما که هنوز راه خیلی زیادی در پیش دارد.

اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«لی جون کی» زیر این عکسش گفته آماده است، اما هیچ توضیحی در مورد این که برای چه چیزی و چه کاری نداده است و هیچ چیزی هم از عکسش نمی شود فهمید.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«هنری» پیش از سوار شدن به هواپیما برای سفر به لس آنجلس. 

اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«یونا» با این سلفی خوشحال و پر انرژی به طرفداران خود شب بخیر گفت، اما او برای این که بخواهد بخوابد بیش از اندازه سرحال به نظر می رسد.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرامدر این عکس به نظر می آید که «او سه هون» اصلا حال و روز خوبی نداشته باشد.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«لی جونگ سوک» در این عکس با لباس سفید و صورت بی حالت و رنگ پریده شبیه صحنه ای از فیلم روح است.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام«کیم سو هیون» هنرپیشه جوان کره ای که این روزها از مدلینگ هم درآمد قابل توجهی کسب می کند.
اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگراماز کیک روی میز به نظر می رسد «پارک چان یول» در حال جشن گرفتن جشن تولد شخص خاصی باشد. 

اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام

 

برترین ها