پارس ناز پورتال

اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا

اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا

اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا

موعد کریسمس نزدیک است و بازیگران و ستاره های خارجی هم مدام عکس های مربوط به جشن سال نو را برای طرفداران به اشتراک می گذارند. 

 

اینستاگرام، این روزها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای هنر و ورزش هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند. از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای خود دست و پا کنند که این نیز خود به یک رقابت حیثیتی میان سلبریتی های قرن 21 تبدیل شده است.

 

حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند، توجه رسانه ها و مردم به آنها جلب می شود و شهرت بیشتری نیز برای آنها به ارمغان می آورند. در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

این هفته همان طوری که انتظار می رفت بیشتر فعالیت های اینستاگرامی ستاره ها به تعطیلات سال نوی میلادی و حاشیه های آن مربوط می شد. عکس هایی که پر از شور و نشاط و شادی بودند. ما هم از این فرصت استفاده کرده و فرا رسیدن سالروز حضرت عیسی و سال نوی میلادی را به تمام هموطنان مسیحی خود تبریک عرض می کنیم.

 

برادران «جوناس» به بهانه کریسمس یک بار دیگر دور هم جمع شده و کنار خانواده شان قرار گرفتند.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«کریس همزورث» تنها چند روز مانده به سال نو همچنان سر صحنه فیلم برداری «Horse Soldiers»
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«السا پاتاکی» در یک پیژامه پارتی ظاهرا دخترانه. 
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«هیو جکمن» هم با این عکس کریسمس را تبریک گفت. البته هیو در هوای گرم و آفتابی استرالیا از حال و هوای زمستانی کریسمس دور است.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیامرگ «جورج مایکل» بی شک غم انگیزترین اتفاق هفته در دنیای ستاره ها بود و هنرمندان تمام دنیا نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و ابراز ناراحتی کردند. «التون جان» هم از جمله افرادی بود که از این اتفاق ابراز تاسف و ناراحتی کرد.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیااین هم عکسی از «کیم کارداشیان» که بعد از جریان دزدی پاریس فعالیت اینستاگرامی خود را قطع کرده است. خدا را شکر «کانیه وست» هم شاهکار جدیدش را زیر کلاهش مخفی کرده است.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«رایان رینولدز» در مراسم اکران خصوصی فیلم «ددپول» برای موزه هنرهای معاصر.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«مایلز تلر» در هفته گذشته از تصادف شدیدی جان سالم به در برد و البته که طرف مقابل را در این حادثه مقصر دانست.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«زک افرون» با یک سینی پر از کوکی های خوشمزه ی مخصوص کریسمس.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«کیتی پری» و «اورلاندو بلوم» در آستانه سال نو در یک برنامه موسیقی درمانی در بیمارستان کودکان لس آنجلس شرکت کرده و خنده را به لبان این فرشته های کوچولو آوردند.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«ایان سامرهلدر» و «نیکی رید» در حال رفتن به خدمت مادر زن محترم برای مهمانی ناهار. 
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«سوفی ترنر» همراه با دوست جان هایش که مشخص است حسابی خوش گذرانده اند. 
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیاانتظار که نداشتید «جیمز فرانکو» با ظاهری عادی تر از این کریسمس را تبریک بگوید؟ 
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«وین دیزل» به «دنزل واشینگتن» بخاطر کارگردانی و البته بازی فوق العاده اش در فیلم «Fences» که به تازگی اکران شده است تبریک گفت.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«جاستین بیبر» بار دیگر با پوشیدن پالتویی از پوست حیوانات خشم هواداران حقوق حیوانات را برانگیخت.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«پال وسلی» که فعلا از دغدغه های «سوپرنچرال» فارغ شده، در حال لذت بردن از تعطیلاتش.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیایعنی «روبی رز» این همه خرید را برای خودش کرده یا این ها هدیه هایی هستند که برای کریسمس خریده است؟!
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیاموافق هستید که بابانوئل عکس «ماریا کری» بامزه ترین بابانوئل امسال اینستاگرام است؟
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«مارک رافلو» و «لئوناردو دی کاپریو» همراه با حامیان مردم بومی حاشیه رودخانه آمازون.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«برونو مارس» هم تعطیلات سال نو را این شکلی به فالوئرهایش تبریک گفت.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«آدام لمبرت» و یکی دیگر از آن عکس های بدون کپشن، که طبق معمول قصدی ندارد جز این که بگوید ببینید من چه خوشگلم!

اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«جنسن اکلس» از روی که بچه اش به دنیا آمده آنقدر درگیر است که کاری به اینستاگرام ندارد، اما «جرد پادالکی» با اشتراک این عکس همراه با جنسن و «میشا کالینز» کم کاری او را جبران کرده است.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیاهوادارن «جرد لتو» از عشق او به طبیعت گردی و کوه نوردی خبر دارند، پس تعجبی ندارد که تعطیلات را این طور می گذراند.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«ویکتوریا بکهام» با این عکس ناراحتی خود از مرگ «فرانکا سوتزانی» سردبیر مجله «ووگ» ایتالیا را اعلام کرده و از او به عنوان فردی با شخصیتی قابل احترام و اثرگذار یاد کرد.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«نیل پاتریک هریس» که به گفته خودش سعی کرده که امسال تمام سنت های کریسمس را به جا بیاورد در حال خواندن داستان های کریسمس برای دوقلوهایش.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«جنیفر لوپز» با این عکس نسبتا بی ربط کریسمس را به هوادارانش تبریک گفته و رسمی که خودش درست کرده را با آنها در میان گذاشت. او هر سال شب کریسمس وقتی همه خواب هستند کنار درخت خانه شان نشسته و به سالی که پشت سر گذاشته فکر می کند.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«جسیکا آلبا» دست از تبلیغ محصولات آرایشی اش برداشته؟! فعلا و موقتا، آن هم برای تبلیغ یک چیز دیگر!
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیایعنی آیا حیوانی عسل تر از سگ فسقلی «کیلی کوئوکو» وجود دارد؟! این اداها را از کجا یاد گرفته؟!
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیایک نفر باید «هیلاری داف» را توجیه کند که هنوز جوان و زیباست و نیازی به این ندارد که قیافه اش را مثل نوجوان های دبیرستانی درست کند.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«لیام پین» پس از پیاده روی صبح گاهی در یک روز سرد زمستانی.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«شکیرا» با این عکس خبر داد که ویدیوی «Chantaje» در یک ماه دویست میلیون بار دیده شده است! البته بد نبود برای دادن این خبر مهم کمی به خودش می رسید.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«آیرینا شایک» هم به شکل گوزنی زیبا کریسمس را تبریک گفت. 
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیااگر «نائومی واتس» تا آخر تعطیلات این طور به خوردن ادامه دهد قطعا برنامه ورزشی و رژیم غذایی سنگینی در انتظارش خواهد بود.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیااین عکس «بلیک لایولی» به هفته قبل و روز دریافت ستاره «پیاده روی مشاهیر هالیوود» توسط همسرش رایان مربوط است، اما خود بلیک آن را این هفته و به منظور تشکر از «لورن شوارتز» برای این گوشواره های بسیار زیبا به اشتراک گذاشته است.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«جولیان هاف» و نامزدش «بروکس لایک» ستاره ورزش هاکی که به زودی قرار است ازدواجشان را جشن بگیرند، هر چند زیاد نمی توان روی این جور برنامه های اهل هالیوود حساب باز کرد.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«دریک» با قیافه ای که چندان خوشحال به نظر نمی رسید تعطیلاتی همراه با شادی برای طرفدارانش آرزو کرد.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«جرارد باتلر» با این عکس آرزو کرد که ای کاش می شد زمان به عقب بازگردد، زمانی که 21 سال داشت حتی اگر این پیراهن دست دومی که به قیمت 3 دلار خریده بود را به تن داشته باشد!
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«جرمی رنر» در کنار درخت های کاج زیبایی که برف زمستانی آنها را برای کریسمس تزیین کرده است. 
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«ریتا اورا» هم از جمله کسانی بود که از «فرانکا سوتزانی» یاد کردند.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیایعنی «کریس رونالدو» نمی توانست عکس بهتری را برای تبریک گفتن کریسمس انتخاب کند؟! شاید خواسته خلاقیت به خرج دهد!
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیاعکس زیبای «لوئیس سوارز» همراه با خانواده اش؛ اصلا این بشر مصداق بارز «مرد زن و زندگی» است.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«نیمار»؛ برنده جایزه بدترین عکس در کنار درخت کریسمس.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«جیان لوئیجی بوفون» شاید امسال هم بازی بهترین شدن را به نویر باخته باشد، اما همچنان بهترین دروازه بان قرن است.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیابی شک بهترین هدیه کریسمس امسال برای «مانوئل نویر» دریافت عنوان بهترین دروازه بان سال 2016 بوده است. 
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«سیلا گنچ اوغلو» که کنسرت هفته گذشته اش را به خاطر عزاداری برای کشته شدگان انفجار شهر کایسری تعطیل کرده بود، در حال خوشگذرانی در روزهای آخر سال در کنار دوستانش.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«زرین تکین دور» نسبت به دوران بازی در سریال «عشق ممنوع» رشد قابل توجهی داشته و به لطف هنر دست پزشکان زیبایی خیلی جوانتر شده است.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیامثل این که «هازار ارگوچلو» از آن فاز بچه پولدار خفن سریال «جذر و مد» خارج شده است؛ البته این خنده وسیع همان موقع هم بیشتر وقت ها روی لبش بود.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیاوقتی «آسلی انور» اینجاست احتمالا «مورات بوز» هم یک جایی همین گوشه کنارها باید باشد.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«سینم کوبال» در یک عکس تبلیغاتی در بلاد فرنگ.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«آتیه» در حال فاز گرفتن با تنبکش؛ علاقه آتیه به سازهای کوبه ای را می توان به راحتی از موسیقی آهنگ هایش فهمید.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیاامروز تولد این ستاره محبوب و موفق بالیوود است؛ تولدت مبارک «سلمان خان»!
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«پریانکا چوپرا» پس از زیارت یکی از معابد به قول خودش جادویی هند در گواهاتی.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیامثل این که در ایران حسابی به «دیا میرزا» خوش گذشته است که گفته: نمی گویم خداحافظ ایران، می گویم به امید دیدار!
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیاعضله های «شاهد کاپور» بالاخره باید دریک گوشه کوچک از عکس هم که شده حضور داشته باشند.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«کارینا کاپور» تنها چند روز پس از زایمانش خیلی سالم و سرحال در جشن کریسمس شرکت کرد.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«هریتیک روشن» و پسرهایش به ترتیب قد.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیاموهای «لوهان» یک تم صورتی طوری گرفته اند یا به خاطر نوری که از پشت روی موهایش افتاده این طور به نظر می رسد؟
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«یه سونگ» با لباس پلیسی کریسمس را به هوادارانش تبریک گفت.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«لی جون کی» خوشحال از سفر دوباره اش به یوکوهامای ژاپن.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا«سونگ جونگ کی» با این عکسی که خیلی شبیه کارت پستال است کریسمس را تبریک گفت.اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیانکته قابل توجه این عکس «لی دونگ هه» حجم کامنت های دختر خانم های ایرانی زیر این عکس بود که خیلی بیشتر از کره ای ها و مردم هر جای دیگر دنیا به او ابراز عشق و علاقه کرده بودند.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیاترکیب لباس های «ساندرا پارک» زیاد چنگی به دل نمی زند، اما خوب به هر حال این هم راهی است برای تبریک گفتن کریسمس.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیاظاهرا که این یکی از فن پیج های «کیم سو هیون» است، اما قطعا این عکس به منظور تبریک کریسمس گرفته شده است.
اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا

 

مطالب مرتبط :

اخبار هالیوود و چهره های مشهور جهان

اخبار داغ ستاره های هالیوود و جهان در دی ماه