پارس ناز پورتال

آغاز تخفیف ویژه عضویت در باشگاه انقلاب

آغاز تخفیف ویژه عضویت در باشگاه انقلاب

آغاز تخفیف ویژه عضویت در باشگاه انقلاب

 

مجموعه ورزشی انقلاب با 35 سال سابقه و مساحتی بالغ بر یک میلیون متر مربع که بیش از نیمی از آن فضای سبز است، سالهاست پذیرای ورزشکاران در سطوح مبتدی تا حرفه ای بوده و باشگاه های مختلف مجموعه انقلاب بصورت مجزا برای آقایان و خانم ها در تمامی سنین مشغول خدمت رسانی هستند.

آغاز تخفیف ویژه عضویت در باشگاه انقلاب

از امکانات بینظیر این مجموعه می توان به باشگاه های بدنسازی، استخر روباز و سربسته، اسکواش، ماهیگیری، گلف، اسکیت، تیراندازی، تنیس، فوتبال، فوتسال ، بسکتبال، والیبال و …. نام برد و پرطرفدارترین بخش باشگاه انقلاب، جاده سلامتی این مجموعه می باشد که استفاده از آن برای تمامی اعضای باشگاه رایگان است.

 

با توجه به فرارسیدن ماه تابستان که یکی از ایام ویژه برای تفریح، استراحت و ورزش اقشار مختلف جامعه محسوب می شود، باشگاه انقلاب با همکاری “تخفیفان” اقدام به برگزاری یک طرح ویژه کرده است.

 

تخفیفان، یکی از محبوب ترین بسترهای خرید گروهی برای انواع خدمات و محصولات مورد استفاده در زندگی روزمره است که خدماتی چون انواع رستوران و کافی شاپ، مراکز تفریحی و ورزشی،‌ مراکز خدمات سلامتی و پزشکی، آرایشی و زیبایی، خدمات آموزشی، مسافرتی، مراکز تئاتر و هنر گرفته، تا انواع کالاها و محصولات متنوع دیگر، کههمگی با تخفیف های باورنکردنیِ تا ۹۰ درصد، ارائه می شوند. در حال حاضر، تنها در تهران،بیشتر از 8000 مجموعهبا تخفیفان همکاری می کنند.

آغاز تخفیف ویژه عضویت در باشگاه انقلاب

یکی از گروه های اصلی تخفیفان، پیشنهادهای تفریحی و ورزش است. در محیط شهری امروز ورزش به عنوان اصلی ترین راه حفظ سلامت روحی و روانی نام برده می شود. ورزش علاوه بر تاثیرات مثبت بر جسم و روان انسان ها، هیجان زندگی شما را افزایش می دهد و یکی از مفیدترین تفریح ها برای سنین مختلف از کودکی تا کهنسالی می باشد.

 

 با توجه به وجود مکان ها و باشگاه های مختلف ورزشی با استانداردهای پایین که موجب اثرات منفی بر روحیه نوجوانان و جوانان می شود، باشگاه های باکیفیت از نظر امکانات، محیط و سطح علمی مربیان ارزش بیشتری پیدا می کنند.

 

با یک تیر 3 نشان بزنید

تخفیفان هم اکنون برای فرصتی محدود، امکان عضویت یکساله باشگاه انقلاب را با تخفیف ویژه فراهم کرده است و شما با ثبت نام در وبسایت تخفیفان به راحتی با یک تیر 3 نشان خواهید زد:

 

   1- تخفیف ویژه عضویت یکساله باشگاه انقلاب
   2- تضمین ورزش و سلامتی خود، خانواده و دوستان خود
   3- بهره مندی از مزایای ثبت نام در وبسایت تخفیفان و جوایز آن

 

دریافت 100هزار تومان تخفیف باشگاه انقلاب

سایر پیشنهادهای تفریحی ورزشی