پارس ناز پورتال

آشنایی با بازی های جدید تلگرامی

آشنایی با بازی های جدید تلگرامی

آشنایی با بازی های جدید تلگرامی 

تلگرام در نسخه جدید خود از بازی های جدید رونمایی کرده است که می تواند وسیله سرگرمی را برای کاربران فراهم کند. همان‌طور که در بسیاری از کانال‌های تلگرامی و سایت‌های خبری عنوان شده اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام در نسخه جدید خود به کمک ربات‌های داخلی یا همان Inline Bots به شما این امکان را می‌دهد

 

تا بازی‌های تحت وب از نوع HTML5 را بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن اضافه و از داخل تلگرام فراخوانی و اجرا کنید.اجرای این بازی‌ها در این شرایط به شما این امکان را می‌دهد تا امتیاز خود در بازی را با دیگر کاربران در گروه‌ها و صفحات چت خصوصی نیز به اشتراک بگذارید و به‌این‌ترتیب رکوردهای خودتان را در تلگرام به ثبت برسانید.

 

کاربران متعددی با این قابلیت جدید تلگرام آشنایی دارند، اما برای استفاده هرچه بهتر از این قابلیت باید با ربات‌هایی که از بازی‌های تلگرامی پشتیبانی می‌کنند آشنا باشید که در این ترفند قصد داریم یکی از این ربات‌ها را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه شوید تا بتوانید مجموعه‌ای از بازی‌های جذاب را در تلگرام اجرا کنید.

 

پیش از هر چیز مطمئن شوید تلگرام را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کرده‌اید.یک صفحه چت جدید باز کرده (می‌توانید پنجره گفت‌وگو با یکی از دوستانتان را باز کنید یا با انتخاب نام خودتان، صفحه ارسال مطلب برای خودتان را باز کنید)

 

عبارت gamee@ را تایپ کرده و پس از آن یک مرتبه کلید فاصله را فشار دهید تا عملیات جست‌وجو اجرا شده و ربات داخلی Gamee نتایجی از بازی‌های پشتیبانی شده را به شما نمایش دهد. (چنانچه نتایجی برای شما نمایش داده نمی‌شود عبارت gamee@ را در کادر جست‌وجو وارد کرده و پس از انتخاب ربات مورد نظر با این نام، روی Start فشار دهید تا استفاده از ربات فعال شود)

آشنایی با بازی های جدید تلگرامی

توجه: با تایپ عبارت gamebot@ رباتی که تلگرام به‌صورت پیش‌فرض برای اجرای برخی بازی‌ها به کاربران معرفی کرده اجرا می‌شود و مجموعه بازی‌های موجود در این ربات به شما نمایش داده می‌شود.با انتخاب هریک از بازی‌ها و فشار گزینه Play بازی اجرا شده و پس از اجرای آن می‌توانید نسبت به ثبت رکورد خود در تلگرام اقدام کنید.

 

نکته: این ربات از حدود 23 بازی پشتیبانی می‌کند که با فشار گزینه Explore Games از صفحه فهرست بازی‌ها، می‌توانید مجموعه این بازی‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف را مشاهده کنید.

 

منبع:jamejamonline.ir