پارس ناز پورتال

آب برنج را برای سلامت پوست و مو بکار ببرید

آب برنج را برای سلامت پوست و مو بکار ببرید

آب برنج را برای سلامت پوست و مو بکار ببرید

 شما می توانید از آب برنج برای سلامت و شادابی پوست خود استفاده کنید. با یکبار امتحان کردن این کار معجزه آن را می بینید. دفعه بعد که خواستید برنج دم کنید قبل از آبکش کردن برنج حواستون باشه که آب برنج رو دور نریزید. آب برنج سرشار از مواد معدنی و ویتامین های زیبایی است که هم برای پوست و هم برای مو بسیار مفید است.

 

سال هاست که زنان آسیایی از آب برنج برای زیبایی مو، پوست و صورت استفاده می کنند. می تونید از آب برنج به طور روزانه صبح و شب برای مراقبت پوست استفاده کنید. اما برای موها پیشنهاد می کنم هفته ای یک بار یا دو بار هنگام شستشو استفاده کنید.

آب برنج را برای سلامت پوست و مو بکار ببرید

موارد کاربرد زیبایی آب برنج

از آب برنج به عنوان شوینده صورت و بدن استفاده کنید.از آب برنج به عنوان یک تونر کاملا طبیعی برای پوست استفاده کنید. آب برنج می تواند منافذ پوست را کاهش دهد. برای این کار به آرامی آب رنج را روی پوست برای چند دقیقه ماساژ دهید. اگر این کار را به صورت مرتب انجام دهید پوستی لطیف، سفت و درخشان خواهید داشت.

 

می توانید از آب برنج به عنوان ماسک رطوبت رسان استفاده کنید. البته می توانید چند قطره روغن طبیعی هم با آب برنج مخلوط کنید و سپس به عنوان ماسک رطوبت رسان به کار ببرید.آب برنج موها را براق، محکم و سالم نگه می دارد. اگر می خواهید موهایی درخشان و محکم داشته باشید

 

کمی هم روغن ضروری به آب برنج اضافه کنید. ابتدا موها را با شامپو بشوئید سپس آب برنج را روی موها بریزید به آرامی کف سر و موها را ماساژ دهید و بگذارید ۴ الی ۵ دقیقه روی موها بماند. سپس موها را با ملایمت بشویید. این کار را یک یا دو بار در هفته انجام دهید.

 

آب برنج را داخل وان حمام بریزید یا نصف پیمانه برنج داخل کیسه بریزید و در وان حمام قرار دهید و بدن را در این مواد جوان سازی کنید.

 

با برنج اسکراب بدن درست کنید. برای این کار برنج را آسیاب کنید و با ۱ یا ۲ قاشق چای خوری روغن دلخواهتان مخلوط کنید. سپس مواد را روی پوست بمالید تا پوست را لایه برداری و تغذیه کند.